Je definitívne vypredané!
Tak by mohol celý príbeh limitovanej edície Bepon pančuchových nohavíc z kolekcie Petry Toth skončiť. My by sme vám však radi prezradili zopár pikošiek a vlastne vyrozprávať celý príbeh, ako sa to celé začalo.
Pár ľudí u nás v Bepon prišlo s nápadom osloviť Petru Toth a pripraviť pre vás dámy niečo iné, jedinečné a luxusné. Myšlienka ponúknuť limitovanú edíciu pančuchových nohavíc od Petry Toth sa v tomto predvianočnom období páčila nielen nám, ale aj samotnej Petre. Práve nad niečím takým uvažovala a naša ponuka k nej prišla v tom najlepšom čase.
9 mesiacov príprav
Celá doba od šialene zaujímavého nápadu až po finálnu ponuku kolekcie Petry Toth v predaji trvala 9 mesiacov. Tieto predpôrodné prípravy v sebe zahŕňali prvé stretnutia a návrhy vzorov na pančuchy a samozrejme ich úpravu do konečnej podoby pre možnosti technológie. Niekoľko dní vymieňania a úpravy vzoriek, pretože nie všetky nakreslené a navrhnuté vzory by bolo možné technologicky preniesť na pančuchy. Dni počas ktorých sa odsúhlasovala finálna kolekcia, až ku koncovej výrobe z vybraných materiálov a príprave obalov kolekcie pančúch aj s celkovým marketingom a komunikáciou.
V detailoch to vyzeralo asi takto
A výsledok?
- Talianskej firme ILEANA, s ktorou sme spolupracovali pri výrobe luxusných pančúch, sa tak zapáčili naše Slovenské ľudové ornamenty, že majiteľka pančuchovej fabriky najradšej nosí darovaný šperk srdce.
- Zo všetkých navrhnutých vzorov sme nakoniec vo finále vybrali 5 vzorov, v 9 farebných prevedeniach.
- Prvý deň predaja sme predali desatinu objednaných produktov, ktoré sme plánovali vypredať za 60 dní. A za 10 dní sa vypredalo 50% z kolekcie.
- Skolaboval nám e-shop pod náporom obrovského množstva objednávok.
- Prvýkrát sme na výrobu pančúch a aplikáciu vzorov použili dve nové technológie – zamat žehlený na pančuchové nohavice a polyesterové vypletanie vzoru.
- Pripravili sme exkluzívny predpredaj v Auparku, kde sa počas 3 hodín vypredalo toľko pančúch, ako je trojnásobok bežnej celodennej tržby v predajni.
- Najúspešnejším vzorom je čipka, ktorá sa predala za 4 dní.
- Na predstavenie kolekcie prišlo 80 ľudí, dve celoslovenské televízie, novinári z rôznych médií, blogerky a stylistky.
A ako to vidíme dnes?
Najrýchlejšie predaná fashion kolekcia.
Dúfame, že sme potešili všetky dámy, ktoré si naše pančuchové nohavice kolekcie Petry Toth kúpili. Rovnako veríme, že ste s nimi veľmi spokojné.
Čo vám môžeme ešte prezradiť?
CHYSTÁME PRE VÁS ĎALŠIE PREKVAPENIA 🙂