Ako sme vypredali Petru Tóth

Ako sme vypredali Petru Toth

Je definitívne vypredané!

Tak by mohol celý príbeh limitovanej edície Bepon pančuchových nohavíc z kolekcie Petry Toth skončiť. My by sme vám však radi prezradili zopár pikošiek a vlastne vyrozprávať celý príbeh, ako sa to celé začalo.

Pár ľudí u nás v Bepon prišlo s nápadom osloviť Petru Toth a pripraviť pre vás dámy niečo iné, jedinečné a luxusné. Myšlienka ponúknuť limitovanú edíciu pančuchových nohavíc od Petry Toth sa v tomto predvianočnom období páčila nielen nám, ale aj samotnej Petre. Práve nad niečím takým uvažovala a naša ponuka k nej prišla v tom najlepšom čase.

9 mesiacov príprav

Celá doba od šialene zaujímavého nápadu až po finálnu ponuku kolekcie Petry Toth v predaji trvala 9 mesiacov. Tieto predpôrodné prípravy v sebe zahŕňali prvé stretnutia a návrhy vzorov na pančuchy a samozrejme ich úpravu do konečnej podoby pre možnosti technológie. Niekoľko dní vymieňania a úpravy vzoriek, pretože nie všetky nakreslené a navrhnuté vzory by bolo možné technologicky preniesť na pančuchy. Dni počas ktorých sa odsúhlasovala finálna kolekcia, až ku koncovej výrobe z vybraných materiálov a príprave obalov kolekcie pančúch aj s celkovým marketingom a komunikáciou.

V detailoch to vyzeralo asi takto

Petra Tóth - Výsledok kampane
Petra Tóth

A výsledok?

  • Talianskej firme ILEANA, s ktorou sme spolupracovali pri výrobe luxusných pančúch, sa tak zapáčili naše Slovenské ľudové ornamenty, že majiteľka pančuchovej fabriky najradšej nosí darovaný šperk srdce.
  • Zo všetkých navrhnutých vzorov sme nakoniec vo finále vybrali 5 vzorov, v 9 farebných prevedeniach.
  • Prvý deň predaja sme predali desatinu objednaných produktov, ktoré sme plánovali vypredať za 60 dní. A za 10 dní sa vypredalo 50% z kolekcie.
  • Skolaboval nám e-shop pod náporom obrovského množstva objednávok.
  • Prvýkrát sme na výrobu pančúch a aplikáciu vzorov použili dve nové technológie – zamat žehlený na pančuchové nohavice a polyesterové vypletanie vzoru.
  • Pripravili sme exkluzívny predpredaj v Auparku, kde sa počas 3 hodín vypredalo toľko pančúch, ako je trojnásobok bežnej celodennej tržby v predajni.
  • Najúspešnejším vzorom je čipka, ktorá sa predala za 4 dní.
  • Na predstavenie kolekcie prišlo 80 ľudí, dve celoslovenské televízie, novinári z rôznych médií, blogerky a stylistky.

 

Ako sme vypredali Petru Tóth

A ako to vidíme dnes?

Najrýchlejšie predaná fashion kolekcia.

Dúfame, že sme potešili všetky dámy, ktoré si naše pančuchové nohavice kolekcie Petry Toth kúpili. Rovnako veríme, že ste s nimi veľmi spokojné.

Čo vám môžeme ešte prezradiť?

CHYSTÁME PRE VÁS ĎALŠIE PREKVAPENIA 🙂

 

BEPON logo

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *